علت انصراف طیب‌نیا از معاون‌اولی رئیس‌جمهور چه بود؟ آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد (۹ مرداد ۱۴۰۳) نخست وزیر عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب دیدار کردند نماینده ولی‌فقیه در سپاه: یک مسئول در نظام ولایی وظیفه هدایت و راهبری جامعه را دارد وزیر امور خارجه اردن: در کنار لبنان خواهیم ماند مراسم تحلیف مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد جنگنده‌های اف ۱۶ اوکراین به موشک‌های آمریکایی مجهز می‌شوند اژه ای: رئیس جمهور باید وقف خدمت به مردم باشد + فیلم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران سوگند یاد کرد + فیلم پزشکیان: اولویت دولت من ارتباط موثر با همسایگان است + فیلم کامل سخنرانی قالیباف در مراسم تحلیف: متعهد می‌شویم دولت را حمایت کنیم آغاز مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی وزیر کشور عربستان سعودی وارد تهران شد لغو مصوبات و انتصابات ۲۵ روز اخیر در دولت با دستور پزشکیان(تکذیب شد) پخش زنده مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران + تماشای آنلاین نخست وزیر عراق وارد تهران شد نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان برای شرکت در مراسم تحلیف پزشکیان وارد تهران شد پزشکیان در دیدار نخست وزیر گرجستان: سیاست خارجی اصلی دولت، تقویت ارتباط با همسایگان است سرلشکر سلامی: جوانان ما شناور‌های پیشرفته اقیانوس‌پیما ساخته‌اند پزشکیان در دیدار با رئیس سنای قزاقستان: خواستار اتحاد منطقه‌ای در راستای پررنگ شدن همکاری‌ها هستیم رهبر معظم انقلاب: اهانت به حضرت مسیح(ع) از نظر ما محکوم است
سرخط خبرها

امروز مهلت شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده تمام می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۵۸۹
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
امروز مهلت شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده تمام می‌شود
مهلت شکایت داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیات‌های اجرایی تایید نشده است، امروز پایان می‌یابد.
به گزارش شهرآرانیوز، روز ۲۷ آذر مراتب ردصلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس از سوی فرمانداران به این افراد اعلام شد. این داوطلبان از تاریخ ۲۸ آذر تا امروز اول دی فرصت دارند تا شکایت خود را هیات نظارت استان اعلام کنند.

هیات نظارت استان بیست روز یعنی حد فاصل ۲ تا ۲۱ دی فرصت دارد تا به این شکایات رسیدگی کند. داوطلبانی که در این مرحله تایید صلاحیت نشوند، این فرصت را دارند تا بار دیگر شکایت کنند و شورای نگهبان بیست روز فرصت دارد تا به این شکایات رسیدگی کند.

۲۲ بهمن اسامی قطعی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از این گفته بود که از مجموع ۱۶۰۳۳ نفر داوطلبانی که برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام اولیه کردند تا پایان زمان قانونی رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی، تعداد ۸۴۸ نفر اعلام انصراف کردند. در نهایت پرونده ۱۵۱۸۵ نفر مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه صلاحیت ۹۱.۲ درصد از افراد در هیات‌های اجرایی مورد تایید قرار گرفت و نتیجه به هیات‌های نظارت اعلام شد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->